Гарантія та повернення
На всі годинники та аксесуари куплені в нашому інтернет-магазині надається міжнародна гарантія від 12 до 36 місяців, визначена виробником. Гарантія на товар вказана у розділі гарантія картки товару.
Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
- Обміняти товар належної якості.
- Повернути товар належної якості.
- Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- Товар, у котрого є чек;
- Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
- Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою - м. Вінниця, Нова пошта відділення №26, Новіков Олександр, +380 (66) 043 76 75
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості , якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення коштів при оплаті через пластикову картку здійснюється на картку, якою оплачував клієнт, протягом 7 (семи) днів.
Якщо у Вас виникнуть питання повернення, Ви можете зв'язатися з нашим Менеджером. Телефони та форма зворотного зв'язку вказані на сторінці "Контакти"